مـجتمع فنی بـاران علوم اسلامشهر

مـجتمع فنی بـاران علوم اسلامشهر

مکان : سرنوری ساختمان پلیس + 10
مـجتمع فنی بـاران علوم اسلامشهر

مـجتمع فنی بـاران علوم اسلامشهر

مکان : سرنوری ساختمان پلیس + 10

افتتاح دوره آموزشی کاربر ICDL

مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر

افتتاح دوره جدید آموزش مهارتهای هفتگانه

ICDL

--------------------------------------------------------------

شروع دوره : یکشنبه 21 / 5 / 97  ساعت 18

شماره های ثبت نام :

021-56366212-15

baranoloom@

نظرات 6 + ارسال نظر
mohamad جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:21 ب.ظ

خانم چرا هیه تو سایت از من ایراد مگیرید بااینترنتون بابام ولم کنید اصلا مخوام برم چرتکه

mohamad جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:29 ب.ظ

من خ ندیدم به این بچه هاپروشدن رشته ام کامپیوتر به چرتکه علاقمندم هیچ جا پیدانمی کنم کلا کامپیوتر وحسابداری رو بذن کنار حرفشو به یک نفرم مگیم مگه کسخول شده دبستان پیش دبستانی رو ول کن مگه جدی بدون خنده ومسخره بازی پسر تو فردا مخوای تشکیل زندگی بدی

mohamad جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:37 ب.ظ

من چرتکه رو دوست دارم پس باید رفتار عاقلانه انجام دهم مجتمع فنی باران علوم فنی اگه بلد باشی خیلی خوب ولی چون من سواد ندارم اگه دیدی من دارم مخندم یک کمربند بزرگ بیار که حساب کار دستم بیاد اقای محمد امین رامجو

mohamad جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:41 ب.ظ

چرتکه رو نباید مسخره کنم اونم یک ادمی مثل بقیه

mohamad جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:50 ب.ظ

خنده الکی درشب خوب این یعنی چیه فکرم ارام ذهنم ارام کنم دهنم ارام کنم کمرم ارام کنم اخه من میدونم پشت این دهان چیه دیگه لب درد مکنه مثل اینکه دختر باپسر سکس مکنه باچندتا دختر

mohamad جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1397 ساعت 03:53 ب.ظ http:// sangshi

با۱۰ و۲۰ و۴۰ الی ۱۰۰۰۰۰۰۰ دختر سکسی وسکس کردن وبا پسران نوجوان ۱۵ و۱۹ و۱۸ و۱۱و۱۳ ساله سکس کردم حالا اگه کیسه خوبی برای محمدامین رامجو پیدا شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد