مـجتمع فنی بـاران علوم اسلامشهر

مـجتمع فنی بـاران علوم اسلامشهر

مکان : سرنوری ساختمان پلیس + 10
مـجتمع فنی بـاران علوم اسلامشهر

مـجتمع فنی بـاران علوم اسلامشهر

مکان : سرنوری ساختمان پلیس + 10

برای زمستان خود چه اندیشیده اید؟!؟

برای زمستان خود چه اندیشیده اید؟!؟ 

 

با شرکت در دوره های آموزشی مجتمع فنی باران علوم اسلامشهر اوقات فراغت تابستان خود را در محیطی کاملا آموزشی ، فرهنگی ، مذهبی و علمی غنی سازی کنید . 

 

زبان انگلیسی 

 

نقاشی 

 

کامپیوتر 

 

معماری 

 

حسابداری 

 

آموزش ساخت ربات در 12جلسه 

 

خوشنویسی 

 

و بسیاری از دوره ها و همایشهای جانبی ویژه فصل تابستان 

 

15 _ 12 62 36 56 _ 021

نظرات 3 + ارسال نظر
سزار سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ب.ظ

برای بچه های عمران چه برنامه ای دارید؟؟؟؟؟؟

سلام ممنون از اینکه از سایت مجتمع دیدن کردید.
اگه می خوایید اطلاعاتی از عمران بگیرید لطفا از پشتیبان آنلاین استفاده کنید.
در اونصورت می تونید تو وقت و مراجعه حضوری خودداری کنید
درضمن شما چند ساله تو رباتیک سررشته دارید؟

سزار جمعه 30 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ

ممنون که پاسخ دادید.
حدود۲سال شایدم بیشتر.اززمانیکه وارددانشگاه شدم وبه رشته الکترونیک وکامپیوترعلاقمندشدم.چرااینوپرسیدید؟؟؟؟

ابراهیم یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:42 ق.ظ

با سلام خدمت استاد بزرگوار با قبولی طاعات وعبادات از در گاه حق و ضمن عرض ادب وخسته نباشی بنده تحصیل تا پایان اول دبیرستان دارم وبعد از آن بعلت مشکلات ترک تحصیل نمودم هستم و حالا دوست دارم ادامه تحصیل بدم میخواستم جهت اخذ مدرک دیبلم کامبیوتر از طریق موسسه شما ثبت نام کنم لطف جهت ثبت نام و نحو شرکت در کلاسها منو راهنمایی کنید . منونم منتظر پیام شما از طریق امیلم هستم در پناه خداوند مستدام و پایدار باشید

باسلام
ممنون که مجتمع مارو برای گذارندن دوره تحصیلی خودتون انتخاب کردید.
ما در مجتمع مشاوره رایگان داریم که می تونیید با مشاوره گرفتن راه مناسبتری رو انتخاب کنید.
لطفا حضوری مراجعه کنید به مجتمع تا ما شما رو راهنمایی کنیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد